4,992,791

Geçenlerde www.Dmry.net de alexa sıralamasında ilk 100 bin e girdiğine dair bir yazı yazmıştı. İçimden ulan helal olsun çocuğa dedim. Bende o günden beri alexa trafiğime bakıyorum. Hep no data mıdır no traffic midir nedir öyle bişey yazıyor. Geçenlerde sitemi dmoz a eklettim ya, onun hayrınamıdır nedir bugün baktım saymaya başlamış ama ne sayma. Göğsüm kabardı, hatta kendimle gurur duydum desem yeridir yani!!! 😛 Evet efendim sabırsızlıkla baklediğiniz o istatistik bu konu başlığındaki rakam. Yani 4,992,791. Alexa malumunuz sitelerin sıralamasını tutuyor. Benimkide buymuş. 😀 İstatistikler adında bir sayfa açsam yeridir yani. Genelde hiti tavanda olan siteler açarlar ama. Benimkide tabanda yani sonuçta bir derece var ortada. [ads]Evet siteye reklam almaya başlıyorum arkadaşlar Google reklamlarının yerini sizin reklamlarınız alacak 😀 :d Kampanyada var indirimde herşeyde 🙂 Geçenlerde 1milyon diye bir blog açılmıştı. Hiç bir içeriği yok. 1 milyon olunca kapatacaklarmış. Merak edip aaa acaba içinde ne varmış deyip linke tıklayıp sonra hayal kırıklığına uğramayın. Hiç bir içeriği yok baştan söylüyorum. Bende acaba onlar gibi bi kampanyamı başlatsam. 😀 Amma geyik yaptım yaw. Semih oğlum 40 fırın ekmek yemen lazım diyorum sadece :))

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir